PHP Test

U-U-Gruppen turdatabase test

Forbindelse OK

db testing the quick brown fox jumps over the lazy dog at ærø å.

ntuu tur data udført

iddatotxttitelplanrapportkeyword
52010-06-28Fisketur ØresundAftalt med københavns kommune som ejer skibet.Fisketur på Øresund med det gode skib Helle. Vi havde en fin tur og fik filmet en del. Der blev taget nogle gode torsk som fik en tur i en røgovn.fisk fisketur fiskekutter helle øresund fisketegn torsk video
152011-00-00Gauguin & PolynesienGauguin & Polynesien, Glyptoteketfin tur med cafe hygge i nabolagetny carlsberg glyptotek Gauguin Polynesien glyptoteket museum udstilling
492011-02-23Davids SamlingVi mødes på museet klokken 12Onsdag d. 23. februar 2011 – Davids Samling i København Vi mødtes på museet klokken 12keyword Davids Samling museum samling
502011-02-26Hirschsprungske SamlingVi mødes på museet klokken 12.Onsdag d. 26. februar 2011 – Den Hirschsprungske Samling i København Vi mødtes på museet klokken 12.keyword Hirschsprungske Samling museum samling
62011-03-09Frederiksborg SlotS-tog til Hillerød og Lokalbane 960R mod Tisvildeleje st til Slotspavillonen station derefter til fods af rendelæggerbakken til slottetFrederiksborg Slot mangler dato vi har billeder og film. Fin tur selv om det var koldt og dårligt vejr. Der blev fundet mindst en geocache.frederiksborg slot geocaching
72011-04-29Netværksmalerne UdstillerMaleriudstilling og fernisering. Et samarbejde mellem netværkstedet thorvaldsen og SIND Hillerød..Fin tur vi har billeder og gps koordinater. Der blev solgt mindst et maleri.sind hillerød maleri udstilling fernisering
92011-08-03Kanotur Lyngby ÅmoseS-tog til Sorgenfri derefter til fods gennem Lyngby Åmose til kanoudlejningenKanotur Lyngby Åmose fin tur optaget video ligger på vimeo. Dette er vores første kanotur. Vi har rute og koordinater som gpx.kanotur lyngby åmose kano mølleå friluft
12012-06-08FrilandsmuseetS-tog og lokalbane til BredeVi havde en dejlig dag selv om det regnede. Gåturen startede på Brede station og sluttede på Sorgenfri station.museum friland
22012-06-15Kanotur på MølleåenS-tog til Sorgenfri2012-06-15 Kanotur på Mølleåen fra Nybro kanoudlejning via Furesøen til Frederiksdal fribad. Fin tur hvor alle kunne være med. Der er planer om at gentage turen, hvor vi udover kanoer også lejer et par havkajakker.kano mølleå, furesø nybro frederiksdal fribad friluft
132012-07-05Ven kalderVen kalderVen kalder. Fin tur. Fik taget mange billeder. Logget geocacher. Lejet cykler til dem som ikke selv havde med.ven hven øresund sverige geocaching stjerneborg cykel
102012-07-25Kano og kajak tur, Mølleåen.S-tog til Sorgenfri derefter til fods gennem Lyngby Åmose til kanoudlejningen2012-07-25 Fin tur med Kano og kajak Mølleåen Furesø Frederiksdal Fribad. Der var flere som prøvede at ro kajak så det bliver nok det næste projekt.kajak kano mølleå nybro furesø friluft
112012-08-03Amager strand2012-08-03 Til Amager strand på cykel2012-08-03 Amager strand cykeltur. Nogle af os havde snorkeludstyr med og der blev taget lidt videooptagelse under vand,amager strandpark cykel snorkel svømme strand bade friluft
32012-08-16Kajaktur avanceretKajaktur Furesø med kæntrings øvelser og redningsøvelser. Du bliver garanteret våd. Husk dykkerbriller og ekstra tøj.Vi roede på Mølleåen til Frederiksdal Fribad og derefter langs Nørreskov op til Åsevang / Kollekolle. Der blev ikke helt så meget vandgang men det kommer...samlet rotur cirka 9Km. Start og slut ved Nybro kanoudlejning.kajak kæntring furesø mølleå nybro sikkerhed åsevang friluft
122012-09-15Kajaktur amager strandparkVi lejer havkajakker og udstyr, våddragt, sko, pumpe m.m. på kajakhotellet. Vi øver lidt vandgang inde i lagunen og hvis vejret er til det tager vi øen rundt.Det var vist den dag hvor vi godt nok mødtes på Amager strandpark, men det blæste for meget så vi droppede kajakturen.kajak våddragt bølger friluft
252012-11-18Ta' på SØNDAGSGLYPVi mødes foran Glyptoteket klokken 11. Udstilling med Per Kirkeby. Bagefter tager vi måske på Nationalmuseet til pow pow.Udførtglyptoteket udstilling museum
232012-12-21Teater turTeater tur Betty Nansen Anne LinnetTeater tur Betty Nansen Anne Linnet. Fin tur, alle var glade. Dejlig gåtur, ingen udgifter til transport.teater betty nansen anne linnet musik
162013-02-14Teater Museet HofteatretTeater Museet Hofteatret Mødes ved NationalmuseetFin tur. Vi mødtes ved Nationalmuseet som aftalt og gik via Marmorbroen til Teater Museet. Her så vi lidt af hvert og fik kaffe og kage. Til slut gik vi til Vesterbro og spiste af dagens buffet på cafe Madglad. Undervejs forsøgte vi at logge en geocache, men den var muligvis mugglet.teater hofteateret museum
242013-03-17GlyptoteketVi mødes på Glyptoteket.Fin tur vi mødtes på Glyptoteket som aftalt og fik set en del blandt andet Franske malere. Vi sluttede af med kaffe og kage på cafe Dagmar som også er biograf.glyptoteket museum
172013-04-14Zoologisk Havezoologisk have vi tager selv mad med.Fin tur nogle af os købte årskort og kommer igen.zoologisk have
332013-06-09Hareskoven let turplan vi tager med toget til Hareskov station og ser på træer og rillesten og geocacher og bålpladser hareskov_plan2013v1.html

Fin tur, vejret var godt. Vi fulgte plan1 som var den korte og gik fra Hareskov station til Skovbrynet station.

Undervejs fik vi frokost i det grønne og der blev logget 4 geocacher.

link til hele rapporten

hareskoven harreskoven sten geocaching rillesten bål vandre hørg friluft
382013-07-17Arkenplanlagt vi tager toget til Ishøj. Vi tager en grill med og hygger os med noget mad. Og så skal vi jo også ind i Arken.udført fin tur vi fik grillet fisk og kartoffelsalat derefter en tur i arken hvor vi så Carl Henning Pedersen med musik til af Fuzzy og andre kunstværker spejle med mere.arken strand grill udstilling museum kunst
392013-08-03TegnerTegners museum rusland nordsjælland mødes under uret 10:15 2013-08-03beskrivelse kommer her turen gennemført mens webmaster var på en anden tur.tegner rusland museum
82013-08-18SophienholmSophienholm. Tog til Lyngby, Baadfarten til Sophienholm, madpakke udflugt, gå tur i skoven, bus 191 til Lyngby.Fin tur. Vi havde det hele med hjemmefra incl. gasblus og kaffekedel. Koncerten var flyttet 5Km væk, så vi gik en tur til Hareskoven station i stedet. Fik også logget et par geocacher.sophienholm bådfart
402013-08-20Roskilde kajak camping 3 dageRoskilde camping 3 dage. Vi mødes under uret kl 13:00 og tager toget. Tag gerne dit eget telt med. Vi lejer havkajakker onsdag. Fælles indkøb og mad i lejet hytte. Baunehøjvej 7, 4000 Roskilde. OSM Node: 26727019, Coordinates: 55.6737132, 12.0822691Fin tur. Alt gik som planlagt. Alle havde eget telt med, hytten blev brugt til fælles aktiviteter. Fik roet cirka 8Km.roskilde camping kajak cykel geocaching friluft telt
442013-10-24WillumsenVi tager med toget til Frederikssund Station og besøger J.F.Willumsens Museum Jenriksvej 4 3600 Frederikssund 55.844778,12.050806 N,E WGS84 vi går de 1.5Km fra stationen til museet. Udført fin tur fik set det hele. Kørte for langt med bussen fra Frederikssund station, så vi gik tilbage over broen 1.5Km i det gode vejr. Fik logget 2 geocacher.J.F.Willumsens Museum Kunst billedkunstneren Jens Ferdinand Willumsen geocaching
412013-11-09LouisianaVi tager med toget til Humlebæk Station og besøger Louisiana, hvor vi skal se udstillingen ARKTIS. Mødes under uret kl.11. Der er 2 geocaches som handler om museet.Udført. Webmaster var desværre ikke med. Håber nogen har taget billeder.louisiana kunst museum geocaching
512014-02-08Dyrehavenplanlagt vi tager toget til Klampenborg og går en tur i Dyrehaven. Eventuelt kan vi returnere til Klampenborg via Tårbæk havn. Her er måske også en kaffebar.Vi mødtes under uret som planlagt og tog toget til Klampenborg. Herfra gik vi gennem Dyrehaven til Strandmøllen. Her fik vi kaffe og æblekage på kroen. Herefter gik vi til Skodsborg station. Fik logget 3 geocacher. Vejret var godt med sol på hele vandreturen. Vi gik cirka 7Km. Senere på turen fik vi selskab af en deltager mere.Vi sluttede af med et godt måltid mad og kaffe på et par steder ved Nørreport station.friluft geocaching skov strandmøllen dyrehaven klampenborg
532014-04-16Mindelundenplanlagt vi mødes på Hellerup station klokken 12Mindelunden Ryvang. Fin tur, vejret var godt. Fik kaffe og kage på cafe Apoteket ved Hellerup station. Der blev fundet 1 geocache.mindelunden ryvang modstand gravsted henrettelse geocaching
542014-05-03Arken Hundertwasserplanlagt udstilling Hundertwasser vi mødes under uret på Hovedbanen klokken 12Fin tur. Vi mødtes som planlagt. Vejret var godt, men køligt. Fik frokost i det fri ved stranden. Derefter så vi udstillingen. Hundertwasser har haft gang i mange spændende projekter. Til sidst så vi lidt på Ishøj centret hvor vi fik en burger og kaffe og kage. Friedensreich Hundertwasser arken ishøj strand
452014-06-25Fugle ZOOforslag Fugle ZOO GræstedFin tur alle var glade og der blev logget en geocache.Fugle ZOO
552015-01-03Dansk Arkitekturcenter Mind the Earthplanlagt Udflugt til Dansk Arkitekturcenter CVR no 7880 5218 Strandgade 27B DK 1401 København K T 3257 1930 lat=55.6758737 lon=12.5910349. Vi mødes i cafeen klokken 12:30. Mind the Earth. Kan skovhugst være smukt? Set fra oven dannes de fineste mønstre, men historien bag er skræmmende – store dele af regnskoven forsvinder hver dag. Udstillingen ’Mind the Earth’ på Dansk Arkitektur Center viser klodens forandring gennem udvalgte fotos fra Google Earth, der bringer erkendelser af, hvor mangfoldig, modstandsdygtig, men også sårbar vores klode er.Udført: Fin tur. Ud over Mind the Earth, så vi også udstillingen om byplanlægning. Til slut nød vi udsigten over havnen over en kop kaffe. Der blev logget 1 geocache.keyword Dansk Arkitekturcenter Mind the Earth skovhugst klima regnskov
562015-02-07Arkenmalere Ancher og KrøyerUdført: Fin tur. Vi fik frokost selvsmurt og kaffe. Det blæste cirka 30 knob så der blev ingen strandtur denne gang. malere Ancher Krøyer skagen kunst
642015-12-11Annisette trio "HOMELESS LOVE"planlagt Annisette (The Savage Rose) tager på tour med sin trio "HOMELESS LOVE". Koncerten spilles i Hellig Kors kirke, Agerskellet 10, 4040 Jyllinge.Fin koncert. Måske lidt for lang tur til Jyllinge.musik

ntuu tur antal udført

SUM status

ntuu tur data forslag / planlagt

iddatotitelplanrapportkeyword
140000-00-00Kanotur Mølleå Nybro til ØresundKanotur Mølleå Nybro til Strandmøllen Øresund heldagstur eventuelt 2 dage med overnatning ved Stampedam. Vi lejer kanoer med hjul, da der er overbæringer ved møllerne langs åen. ref: SAC kanotur fra Frederiksdal til Strandmøllen 29. juli 2007rapport kommer herkano kajak mølleå nybro øresund strandmøllen friluft
260000-00-00Dansk folkeminde samlingplanbeskrivelsedansk folkeminde samling den sorte diamant
270000-00-00Den sorte diamantplanbeskrivelseden sorte diamant
300000-00-00Botanisk Haveplanbeskrivelsebotanisk have
320000-00-00Kontikiforslag biograftur Thor Hbeskrivelsekontiki thor biograf
420000-00-00Gribskov Hvidekildeforslag Tur til Gribskov med overnatning. Vi tager toget til Kagerup og går 1.5Km. Overnatning på Camp Hvidekilde http://www.udinaturen.dk/. Mulighed for at se på stjerner og hente vand fra en kilde og geocache og hygge. Cirka pos 56.007119, 12.292822. Vi tager Hærvejen til Hvidekildevej og krydser jernbanen på OSM node 1406113365 pos 56.005423, 12.2943774beskrivelsegribskov hvidekilde telt bål friluft geocaching stjerner
430000-00-00Planetarietplan planetariet som vi kan gå over til og se en film eller udstilling.beskrivelseplanet stjerne sol måne film
460000-00-00Stevnsfortetforslag tog og bus kan nåes på mimrekort efter de nye ht regler.beskrivelsestevns fort den kolde krig
42013-00-00Fisketur ØresundFisketur på Øresund med det gode skib Hellebeskrivelsefisk fisketur fiskekutter helle øresund fisketegn
192013-00-00Geologisk museumkan måske kombineres med en senere tur i hareskoven hvor der er mange stenbeskrivelsemuseum
202013-00-00Nattur i naturNoget med overnatning i telt måske i Nørreskoven.beskrivelsetelt bål friluft
222013-00-00Koncertforslag Vi burde også tage til ♫ Koncert ♫beskrivelsekeyword
282013-00-00Esrum Sø Kanoturforslag http://www.kanokongen.dk OSM 55.98046, 12.38178 tog til Fredensborg gåtur via Fredensborg slot til Esrum sø.beskrivelsekano kajak esrum sø friluft
292013-00-00Vikingeskibsmuseet Roskildeforslag plan vi var forbi i forbindelse med kajakturen 2013-08-20 2013-08-21 og har billeder af udendørs aktiviteter se idnr 40beskrivelseviking skib roskilde vikingeskib museum
312013-00-00Frederiksborg Slotforslag vi kan gøre ligesom sidst eller prøve en anden rute.rapportfrederiksborg slot geocaching
372013-00-00Amager strandforslag vi kan gøre som sidst og cykle derud se tur 2012-08-03 idnr 11beskrivelseamager strand friluft
212013-04-00strid på stormforslag Strid på Storm P museet ø samt frederiksberg havebeskrivelseStorm P Strid
482014-02-12Teaterkoncert Mozartforslag teatertur edison vi mødes på NT forestillingen starter kl 20beskrivelse Turen aflyst det kræver meget planlægning købe billetter når datoer og antal deltagere skal koordineres.teater edison musik mozart betty nansen
182015-00-00Den Blå Planetforslag den blå planet danmarks akvariumbeskrivelseden blå planet danmarks akvarium fisk hav vand
342015-00-00Boserup skovforslag Boserup skov. Vi tager toget til Roskilde og bus 207 til Skolerne i Boserup. Herfra går vi 500m nordpå til Kattinge Vig og finder en bålplads ved vandet for eksempel en camp OSM node894520796, 55.6700196, 12.0232409 eller shelter OSM node894520796, 55.6701551, 12.0232909. Hvis vi har kræfter til det går vi gennem skoven 2 Km sydøstpå til Skovly. Herfra kan vi tage samme bus 207 tilbage til Roskilde. Boserup skov snsbeskrivelseboserup skov kattinge vig bål skjoldungelandet skjoldungestierne friluft
352015-00-00Vandretur 3Kmforslag vandretur 3Km fra værløse station til camp under broen hvor vi overnatter OSM Node: Under Broen (450662276),  55.7913905, 12.4018534 UnderBroen_OSMbeskrivelseunderbroen vandre bål telt hareskov nørreskov friluft
362015-00-00Naturcenter Vestamagerforslag Naturcenter Vestamager Vi tager metroen til endestationen og går til naturcentret her er toiletter grillpladser restaurant cykeludlejning...og naturligvis natur.beskrivelseamager naturcenter vestamager
472015-00-00Søfartsmuseet Helsingørforslag Søfartsmuseet Helsingør vi tager toget og går det sidste stykke.beskrivelseSøfartsmuseet Helsingør skibsbygning museum
522015-00-00Knud Rasmussens Husforslag vi tager toget til Hundested og går langs stien ved vandet op til huset. Cirka 1.5Km. Vi kan også se på fyret som ligger i nærheden.beskrivelsemuseum slæde rejse eskimo grønland arktis
572015-00-00Lejreplanlagt tur til vikinge afdelingen i Lejre Sted: 55.6152139,11.9429753 Lejre forsøgscenter. Åbent 01maj til 18okt.beskrivelsekeyword Lejre viking sagnlandet
582015-00-00Trampedach Sophienholmplanlagt Trampedach - IN MEMORIAM 25. april – 4. juli - 2015beskrivelsekunst
592015-00-00Musikhistorisk museumplanlagtbeskrivelsemuseum
602015-00-00Det nationale fotomuseumplanlagtbeskrivelsemuseum
612015-00-00Davids samlingplanlagt vi har været her førbeskrivelsekeyword
622015-00-00Sofiero Slot og blomsterparkBeliggenhed: Sofiero Slot ligger smukt med delvis udsigt over Øresund og Danmark, ca. fem km nord for Helsingborg ad kystvejen. Fra Helsingborg kan vandrere og cyklister følge Landborgspromenaden, en ca. 6 km lang sti mellem Kärnan og Sofiero Slot. Stien følger kysten og går gennem parker og natur med fine udsigter over havet. Arrangementer i blomsterparken: De seneste år har der været afholdt udendørskoncerter, haveudstillinger, opvisninger, håndværksdage og meget mere i slottets park. I orangeriet er der om sommeren blomster-, have- og kunstudstillinger. 10.000 rododendronbuske: Blomsterparken er især kendt for sine mange blomstrende rododendroner fra omkring 18. maj til 9. juni. Men Sofiero blomsterpark byder også på rosenhave, dufthave, orangeri, særlige temahaver mv. ripped fra http://www.sydsverige.dk/?pageID=80 OSM: http://openstreetmap.dk/node/402761601 Sted: 56.083907, 12.6597019beskrivelseslot blomst park udstilling kunst håndværk
632015-00-00ZOO københavnplanlagt har været her før dt2013-04-14 tur id=17beskrivelsekeyword

ntuu tur antal forslag / planlagt alle